Thursday, June 15, 2017

RumahAtyFared : Hiasan Bunga ORkid di HALLWAY





pasu yang ni.. aku just tambah jer orkid biru kasi naik seri..
orkid2 ni aku beli kat Ayer hitam Johor
Rm 12 setangkai
yang kuning tu dari 2 tahun lepas lagi..tak berubah
malas nak gubah lain.. tapi nak nampak berbeza sikit.. aku tambah lah color..

biru.. sebab konon2 nya nak buat tema biru tahun ni..
tapi.. tetibe ubah selera nak buat hijau pulak..
tu tak pasal habes colorful bunga rumah aku kali ni.. hahaha.. pon boleh jer..





frame yang sebelum ni kat rak tv..aku alih sini pulak..
walaupon rasa macam banyak nau gold nya kat sini..
tapi.. tak tau mana lagi nak letak dah..
aku tak berapa gemar letak gambar kat atas meja konsol kaca ruang tamu tu..
nanti tetamu dok datang borak2..dok perati lak gambar2 tu..hahaha
jadi motip nak jugak letak gambar tu apa aty ooii..!! 
konsep nak jugak letak..mihmihmih..
yer lah.. frame2 dah beli.. nak letak atas pon dah penuh dah..
nak simpan..rasa sayang.. so.. letak jer lah mana boleh..





hallway ni.. kalau ada yang tak tau..letak nya kat tepi stor bawah tangga
dan direct berhadapan dengan pintu masuk utama..
laluan lalu lalang depan ke belakang..
kire kau bukak2 pintu ruang ni nampak dulu..
kecik jer ruang ni..tapi aku cuba manfaatkan dengan dekorasi minima..
letak meja sisi seketul
dan hiasan sikit..
ikut aku nak letak bunga tu jer semata..
tapi macam aku cakap sebelum ni la.. dah banyak nau hiasan nya tak tau mana nak letak lagi..
jadi letak jugak lah atas ni..



susah nak amik gambar penuh dari depan..
sebab nanti nampak bias kaki aku dari cermin meja ni.. huhu
tu jer lah aku kasi tengok yer..